Strona główna
O wydawnictwie
Partnerzy
Kontakt
Sklep



Ekonomia, marketing i zarządzanie. Zadania z egzaminów wstępnych

Autorzy: Żwirbla Adam, Kręcicki Zbigniew Kup
teraz
ISBN: 83-86007-31-1
Wydawnictwo: Tutor
Cena: 7.00 PLN
Format książki: B5
Oprawa książki: miękka
Ilość stron: 219
Rok wydania: 1999
Dostępność: Wysoka
Opis książki Niniejszy zbiór zadań jest owocem współpracy z uczniami, którzy marzyli o studiach ekonomicznych i osiągnęli swój cel. Zamieszczone w zbiorze zestawy zadań obejmują lata 1989-1998 i wywodzą się z takich uczelni jak: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Szkoła Główna Handlowa (do 1990 r. SGPiS) w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Szczeciński. Do zadań dołączono pełne rozwiązania, a w przypadku zadań analogicznych wskazówki i odpowiedzi. Przy wyborze zadań korzystano z różnych źródeł, np. z informatorów dla kandydatów na studia wyższe oraz materiałów wykorzystywanych na kursach przygotowawczych.

Spis treści:
Wstęp
Zadania
1. Zbiory.
2. Wielomiany. Równania i nierówności.
3. Ciągi.
4.Pochodna i jej zastosowanie.
5. Geometria analityczna. Planimetria.
6. Rachunek prawdopodobieństwa.
7. Różne.
8. Zestawy zadań egzaminacyjnych wg nowej formuły - z odpowiedziami.
Rozwiązania i odpowiedzi
1. Zbiory.
2. Wielomiany. Równania i nierówności.
3. Ciągi.
4. Pochodna i jej zastosowanie.
5. Geometria analityczna.
6. Rachunek prawdopodobieństwa.
7. Różne.
Bibliografia.
Oficyna Wydawnicza TUTOR